שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בכפר סבא במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

אנחנו מכירים את הסיפור הזה מקרוב – כבר שמתם את הכתובת בווייז, המפתח בפנים, הקפה ביד, ו… דווקא היום, דווקא עכשיו, כשאתם מאחרים לעבודה, האוטו לא זז!

כשהמצבר מתקלקל – מתקשרים ל IDM מצברים. לא יעברו 30 דקות וכבר נהיה אצלכם, עם מצבר עד הבית בכפר סבא, נחליף עבורכם את המצבר לרכב בכפר סבא, ותוך דקות ספורות אתם כבר תהיו בדרך לעבודה כמו שתכננתם.

הנחות ומבצעים למצברים באתר IDM:

מצבר 70 אמפר החל מ- 639 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

מצברים 100 אמפר החל מ- 750 ש"ח

להזמנת מצבר לרכב בכפר סבא צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בכפר סבא

מצברים לרכב בכפר סבא מבית IDM – אז מה כ"כ מיוחד?

אנחנו זמינים 24/7, כך שתוכלו לקרוא לנו בכל עת ובכל מקרה חירום ותמיד נתייצב לרשותכם. אנו מקפידים על איכות גבוהה ועל מקצועיות, לצד שירות אדיב, אנושי ואישי שעוד לא הכרתם. כדי למקסם את שביעות רצונם של כל לקוחותינו, אנו מחזיקים מצברים בזול ומצברים במבצע, וזאת מבלי להתפשר על האיכות שלנו.

כל המצברים בכפר סבא שאנו מספקים מגיעים מהחברות המובילות ביותר בשוק – כמו מצבר שנפ, מצבר ורטה וכו', וכולם מגיעים עם אחריות בלעדית מהיצרן. במקביל, אנו מגיעים עם מצבר לרכב עד הבית בכפר סבא תוך 15-30 דקות מרגע הקריאה, ותוך דקות ספורות מחליפים עבורכם את המצבר לרכב. כך שמהירות הגעה ויעילות עבודה הן מהתכונות הבולטות ביותר שמאפיינות את IDM מצברים.

מצברים בכפר סבא עד הבית (הנפוצים ביותר)

*שירות משלוח של מצברים עד הבית בכפר סבא הינו בתוספת תשלום*

מהו מצבר לרכב?

בלעדי המצבר לרכב – הרכב לא יוכל להתחיל לנסוע. המצבר הוא למעשה הסוללה של הרכב, אשר אחראית על כל המערכות הטכנולוגיות ברכב, ביניהן ניצוץ ההתנעה הראשוני, נורות המחוונים, המזגן ועוד.

מהו אורך החיים של מצבר לרכב?

בין 3-4 שנים – תלוי בסוג המצבר שלכם ובסוג הרכב – שהרי יש הבדל בין מצבר לרכב מסוג פולקסווגן, שברולט או אחרים, אך בעיקר בתכיפות השימוש ובכמות הנסיעות.

המדריך לזיהוי מצבר מקולקל

לפעמים אנו נתקלים בכל מיני תקלות ברכב ולא בטוחים אם מקורן במצבר או לא. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המדריך הבא שיסייע לכם לזהות:

  1. אם אתם מתקשים להתניע – המצבר כנראה סיים את חייו ויש להחליפו בהקדם.
  2. אם אתם שומעים תקתוקים מההרכב בזמן ההתנעה – כנראה שהמצבר שלכם מאוד חלש.
  3. אם המזגן שלכם ברכב חלש/נורות המחוונים חלשות/ האורות הקדמיים חלשים – סימן שמצבר חלש.
  4. אם מערכת הסטריאו ברכב "מגמגמת" – כנראה שהמצבר הוא מקור התקלה.
  5. אם אתם חווים את כל מה שתיארנו כאן ובנוסף עברו 3 שנים מאז שהתקינו לכם את המצבר ברכב – זהו סימן שעשוי לאשש או לאשר את החשדות בנוגע למצבר ולהעיד שהוא אכן סיים את חייו.

מה לעשות אם גיליתי שהמצבר אכן מקולקל?

דבר ראשון – להתייעץ עם בעל מקצוע. לעולם אל תחליפו מצבר לרכב בכפר סבא או מצבר לרכב ברעננה לפני שהתייעצתם עם איש מקצוע שזוהי עבודתו, שחי ונושם מצברים לרכב בכפר סבא כל חייו, שמכיר את התחום לעומק. התייעצות קטנה בשיחת טלפון אחת עם בעל מקצוע תחסוך לכם זמן, כסף והרבה כאב ראש.

אם אתם תוהים למה, הסיבה היא שלמרות המדריך שהצגנו לכם כאן, יש עוד פרמטרים למשוואה שרק בעל מקצוע שמכיר את התחום מקרוב יידע לתת להם התייחסות נכונה מתוך הניסיון ומתוך הידע שלו. בעל מקצוע גם יידע להגיד לכם איזה סוג מצבר מתאים לדגם הרכב הספציפי שלכם מבחינת המפרט הטכני, וכמו כן יידע לראות את התמונה הכוללת בנוגע למצבר ולרכב שלכם.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר מתאים למיצובישי קולט החל מ- 459 שקלים בלבד

מצבר יונדאי אלנטרה החל מ- 460 שקלים בלבד

מצברים למאזדה 65 אמפר החל מ 485 שקלים בלבד

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם! – ניתן לכם מענה אישי ואנושי לכל אשר על לבכם, לכל השאלות ולכל מה שתרצו לברר, כדי שתצאו עם כל הידע הדרוש
עבור מצבר לרכב עד הבית בכפר סבא.

שאלות נפוצות

icon

ניתן להזמין אצלנו מגוון מצברים במחירים מיוחדים עד הבית בכפר סבא ובכל רחבי הארץ. עלות משלוח המצבר עד הבית היא בתוספת תשלום.

icon

אנו זמינים 24/7 כך שניתן בכל שעה ובעת חירום אם נתקעתם ללא מצבר ליצור איתנו קשר.

icon

המצברים שלנו מגיעים עם שנה אחריות ובמידה ושדרגתם או רכשתם מצברים מסוגים אחרים האחריות מגיעה גם לשנתיים.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר 70 אמפר לקלנועית במחיר מיוחד החל מ-639 ש"ח. משלוח של מצבר לקלנועית עד הבית בכפר סבא הוא בתוספת תשלום.
דילוג לתוכן